1.3.2014

Busy weekend.

Kuukausi vaihtui ja mä voin jälleen olla ylpeä itsestäni jaksettuani taas yhden kuukauden äitini itsemurhan jälkeen. Helmikuu meni mun mielestä todella nopeasti, varsinkin kun kesän jälkeen mun mielestä viikkokin on usein tuntunut vuoden pituiselta. Mä uskon, että kouluun palaamisella on ollut oma vaikutuksensa tähän kaikkeen enkä voi muuta kuin olla onnellinen siitä, että päätin jatkaa opiskeluja tammikuun alussa. Se oli ehdottomasti hyvä ratkaisu, vaikka pitkään mietinkin jaksanko vielä kunnolla keskittyä ja panostaa opintoihin. Tähän mennessä ainakaan ei ole mitään suurempia ongelmia onneksi ilmennyt :)

Tämä viikonloppu tulee olemaan tosi kiireinen ja eilinen päiväkin oli sen verran toiminnantäyteinen, että olin aivan puhki päästyäni vihdoin illalla vähän kahdeksan jälkeen kotiin. Kohta lähden shoppailemaan ja sen jälkeen Amanda on tulossa mun luokse syömään, sillä mun pitää kertoa sille eräästä asiasta, josta te tulette myös kuulemaan myöhemmin varmaan ensi viikon aikana :) Mua jännittää ja pelottaa ihan hirveesti mitä siitäkin keskustelusta tulee, mutta pitää toivoa parasta. Myöhemmin mennään kavereiden kanssa hohtominigolfaamaan ja saa nähdä jaksanko mennä hetkeksi illalla vielä baariin noiden kanssa. Huomenna käydään Antonin kanssa katsomassa yhtä asuntoa sekä mennään Antonin serkun syntymäpäiville ja sieltä mun isovanhempien luo kylään. Jossain välissä mun pitäisi myös saada kirjoitettua 10 sivuinen essee kouluun, mikä mun tosiaan piti tossa hiihtoloman aikana tehdä, mutta mitä mä en saanut edes aloitettua. Hups.

Tavallaan ihan hauskaa, että on paljon tekemistä ja toimintaa, mutta takaraivossa on kuitenkin koko ajan pieni pelko siitä, että mitä jos mä en jaksakaan? Mitä jos jossain vaiheessa mulle tuleekin ihan älyttömän paha mieli ja suru valtaa ajatukset, enkä jaksakaan enää tehdä mitään, mitä pitäisi? Murehdin taas ihan turhaan, sillä ei etukäteen voi mitenkään tietää mitä tulee tapahtumaan... Mutta joka tapauksessa suunnitelmat ainakin ovat tällaiset ja toivottavasti saan kaiken tarpeellisen ja sovitun myös tehtyä! :) Ihanaa viikonloppua teille <3

2 kommenttia:

  1. Muista nyt et ei tarttee jaksaa kaikkea ja voit hyvällä omallatunnolla sanoa et nyt pitää huilata ja jättää jotain tekemättä. Mutta etukäteen ei kannata asioita miettiä. Nauti hetkestä ja anna asioiden sekä tunteiden tulla omalla painollaan. Hauskaa viikonloppua!

    M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet kyllä aivan oikeassa, paljon kiitoksia kommentistasi! :)

      Poista