13.2.2014

Aika rentoutua.

Huomenna kaikki surut ja ajatukset vanhempien kuolemasta jäävät tänne kotiin, kun mä lähden poikaystäväni kanssa koko viikonlopuksi kylpylään. Ollaan molemmat niin ansaittu tää pieni tauko kaikesta ikävästä, vaikka ei me minnekään ton ihmeellisempään paikkaan mennäkään. Mulla on koko ensi viikko lomaa koulusta, mutta Antonilla ei, joten ei valitettavasti päästy minnekään kunnon lomamatkalle, vaikka sellaisestakin mä ehdin vähän aikaa jo haaveilla. Eiköhän toi kuitenkin piristä kivasti ja ainakin saadaan rentoutua kunnolla :) 

Mulla on ollut jotenkin ihan älyttömän raskas viikko, mutta en oikeestaan edes tiedä minkä takia. Mulla ei ole juurikaan ollut koulua tai mitään pakollisia menoja, mutta oon silti täysin uupunut ja kotona mä olen lähinnä vaan maannut sohvalla kissojen kanssa televisiota katsellen ja ihmetellyt miten Anton jaksaa tehdä ja touhuta kaikenlaista. Ehkä sekin vaikuttaa asiaan, että eräällä mulle läheisellä ihmisellä ei mene todellakaan hyvin tällä hetkellä ja mä olen todella huolestunut hänestä. Tuntuu pahalta, kun ei pysty tekemään mitään, vaikka haluaisi. Se kai on melko yleinen ongelma, kun ei toisen suruja ja murheita voi ottaa pois eikä välttämättä edes helpottaa niitä...

Mutta mä koitan olla murehtimatta seuraavien kolmen päivän aikana mistään ja nauttia täysillä toivottavasti ihanasta viikonlopusta oman kullan kanssa! :) Kivaa viikonloppua teillekin ♥

4 kommenttia:

  1. Ootte niin ansainnu ton! Nyt vaan muistat nauttia ja viettää laatuaikaa :) Hyvää viikonloppua teille ! <3

    VastaaPoista
  2. Tiesitkö et sun blogi tulee googlessa tohon ehdotukseen kun kirjottaa why ja laittaa välilyönnin? =) Mil hakusanoilla tänne yleensä päädytään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai tulee, en kyllä tiennyt :D Why did you leave me mom ja tosta erilaiset variaatiot (perässä sana blogi, blogin koko osoite, vähän erilainen kirjoitusasu yms.) ovat yleisimmät hakusanat. Muita hakusanoja tuolla näyttäisi olevan mm. blogi äidin itsemurhasta, isän kuolema, itkeminen helpottaa, oletko ajatellut itsemurhaa ja kiitos äiti.

      Poista