11.12.2013

This is not the end.

Pakkasin eilen pienen määrän tavaroita mukaani ja lähdin. Poikaystäväni saa asustella ihan kaikessa rauhassa meidän yhteisessä kodissamme nyt jonkin aikaa. Omasta mielestäni sain hänet ymmärtämään mikä lähtöni tarkoitus oli. Se ei suinkaan tarkoittanut tai tarkoita, että haluaisin erota. En todellakaan halua. Se ei myökään tarkoita, ettenkö enää rakastaisi poikaystävääni, sillä tunteeni eivät ole muuttuneet enkä usko, että voisin ikinä lakata rakastamasta Antonia. Lähdin yksinkertaisesti tasan siitä syystä, että pelkäsin olla omassa kodissani.
 
Anton sanoi keskustelumme aikana monesti, että hän voi olla kutsumatta niitä ystäviään meille ja hän voi viettää vähemmän aikaa heidän kanssaan tai olla jopa kokonaan näkemättä heitä. Lopulta hän sanoi tekevänsä ihan mitä tahansa, etten mä lähtisi. Mä kuitenkin lähdin. Mun mielestä on nyt parempi antaa pölyn laskeutua ja molempien pitää kunnolla miettiä mitä on valmis tekemään tän suhteen eteen. Parhaiten se onnistuu, kun me ollaan hetken aikaa poissa toistemme silmistä. En mä haluaisi olla erossa Antonista ja mulla on sitä ihan älyttömän kova ikävä, vaikka mä näin sen viimeksi eilen, mutta näin on toistaiseksi parempi.
 
Muhun otti tänään aiemmin yhteyttä eräs äitini vanha ystävä, joka pyysi saada tavata mut ja Amandan. Hänellä kuulemma on jotain, mikä kuuluu meille ja hän haluaa toimittaa sen ihan henkilökohtaisesti. Sen enempää hän ei suostunut kertomaan, mutta ensi viikolla se selviää, kun tämä nainen tulee Suomeen. Kauheen salaperäistä :D Muutenkin vähän outoa, kun joku yhtäkkiä soittaa tolla tavalla, mutta kyllä mäkin sitten tunnistin kuka tää nainen on, kun hetken aikaa sitä mietiskelin.
 
Nyt mä lähden leipomaan tiikerikakkua ja "pilaamaan" sillä mun laihikseni!

3 kommenttia:

  1. Mietin, että onko nää Antonin ystävät ihan uusia vai ovatko he olleet kuvioissa aina? Luulis nyt et jos ite ei aineita käytä niin miten sellasen porukan kanssa jaksaa pyöriä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on Antonin vanhoja tuttuja, joiden kanssa se ei ole ollut vuosiin missään yhteyksissä. Juurikin toi huumeidenkäyttö teki sen, ettei Anton halunnut enää olla tekemisissä noiden ihmisten kanssa. Ja mä en todellakaan tiedä tai ymmärrä miksi se niiden kanssa haluaa nyt yhtäkkiä aikaansa viettää :(

      Poista
  2. teit ihan oikein! tsemppiä!

    VastaaPoista