14.12.2013

Ota mua kädestä.

Mulla ei tosiaan ole ollut mitään aihetta iloon tai juhlimiseen viimeisen puolen vuoden aikana, mutta tästä päivästä olis tarkoitus tulla ensimmäinen "kunnon poikkeus", sillä mun paras ystävä juhlii tänään syntymäpäiviään :) Olen mä toki hauskaa pitänyt aiemminkin, mutta tänään olis ainakin tarkoitus juoda ja juhlia kunnolla ihan baarissa asti. Osaankohan mä enää edes tanssia :D
 
Mielenkiinnolla odotan myös sitä, tuleeko Anton paikalle. Ainakin hänet on kutsuttu, mutta me ei olla juteltu pariin päivään oikeestaan lainkaan, enkä tiedä mitä se meinaa tehdä. Pitäisi muutenkin koittaa jutella asioista kunnolla, mutta tuli Anton sinne juhliin tai ei, se ei ole oikea paikka millekään syvälliselle keskustelulle. Toisaalta olis vaan ihan kiva pitää yhdessä hauskaa, kun molemmilla on ollut tosi vaikeeta viime aikoina :/
 
Kieltämättä vähän myös pelottaa se, että mulle tuleekin yhtäkkiä illalla ihan hirveen paha mieli ja ilta päättyy mun osaltani siihen, että lähden itkien kotiin... Turha kai sitäkään on etukäteen stressata ja ainakin tällä hetkellä mulla on sellanen fiilis, että tästä illasta tulee oikeesti hauska! :)
 
Kivaa lauantaita kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti