4.4.2014

Kuulumisia.

Kiitos ensinnäkin teille, jotka ootte tohon kyselyyn vastanneet :) Musta on hyvä tietää millaiset asiat teitä kiinnostavat, vaikka blogi äitini kuolemaan perustuukin. Ei mun kuitenkaan siitä tarvitse joka kerta kirjoittaa, kuten en ole kirjoittanutkaan, ja senpä takia on kiva tietää minkälaisista postauksista pidätte/mitkä kiinnostavat. Mun oli jo eilen tarkoitus kirjoitella ihan yleisiä kuulumisia viime ajoilta, mutta se sitten jäi, kun en voinut olla kirjoittamatta postausta siitä vähän ikävämmän puoleisesta kommentista, jonka olin saanut. Mulla oli kyseisen kommentin takia paha mieli itse asiassa koko eilisen päivän ajan, mutta kyllä se siitä sitten hälveni onneksi :) Turhaan mä tollasta asiaa enää mietin tai ainakaan annan sen enempää vaikuttaa mielialaani.

Muuten mulla on ollut jotenkin tosi pirteä ja energinen olo koko viikon. Oon mm. käynyt koulussa, nähnyt kavereita, käynyt ihastelemassa syötävän suloisia ja pikkuisia vauvanvaatteita kaupoissa, listannut ylös tavaroita, jotka meidän täytyy vauvalle hankkia, käynyt terapiassa (hyvä minä!) sekä viettänyt laatuaikaa rakkaani kanssa. Nyt ollaan vasta perjantaissa ja musta tuntuu, että oon saanut näiden muutaman päivän aikana enemmän tehtyä kuin joskus aiemmin sain aikaiseksi kokonaisessa kuukaudessa. Olo on jotenkin huojentunut tälläkin hetkellä, en kai "osaa" enää olla samalla tavalla surullinen ihan koko ajan. Uskallan jo nauttia elämästä ja sen tuomista pienistä iloista :)

Kerroinkin aiemmin, että päädyin varaamaan terapiaan taas ajan itselleni ja kyllä se kannattikin. Olin jossain vaiheessa taas jo perumassa varaamaani aikaa, mutta onneksi en niin tehnyt. Tuntui hyvältä mennä sinne ja saada puhua asioista, vaikka en mitenkään erityisen surullinen olekaan tällä viikolla ollut.  Aion ehdottomasti jatkossakin käydä siellä. Tarkoittaahan siellä käyminen myös sitä, että vaivaan vähemmän läheisiäni murheideni kanssa, kun saan puhua terapeutilleni niistä, mikä on mun mielestä pelkästään positiivinen asia. 

Koulussa on mennyt todella kivasti ja mulle on itse asiassa tämän viikon aikana ensimmäistä kertaa tullut vähän haikea fiilis, kun oon miettinyt, että joudun jälleen vaihtamaan opiskeluryhmää. Tässä nykyisessä ryhmässä kaikki tulevat tosi hyvin juttuun keskenään ja mutkin otettiin heti alusta lähtien todella hyvin vastaan, vaikka tulinkin mukaan "kesken kaiken". Se alkuperäinen ryhmä, jossa opiskeluni aloitin, ei ollut läheskään yhtä yhtenäinen kuin tämä nykyinen. Ryhmähenki oli siinä todella huono ja välillä sen vuoksi oli isojakin hankaluuksia joidenkin asioiden hoitamisessa. Täytyy vaan toivoa, että sekin ryhmä, johon vielä joskus tulevaisuudessa päädyn, olisi enemmän tämän nykyisen kuin sen ensimmäisen kaltainen :)

Tänään iso joukko mun parhaimpia ystäviä palaa takaisin Suomeen pari kuukautta kestäneeltä reissultaan, ja huomenna olisi tarkoitus vähän juhlistaa heidän paluutaan! Mulla on siis poikkeuksellisen kiva lauantai tiedossa. Hauskaa viikonloppua kaikille teille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti