28.6.2014

Terveisiä sängynpohjalta.

Ei, mua ei ole vallannut mikään uusi masennuskausi äidin tai isän kuolemasta johtuen, enkä lapsi myöskään ole (luojan kiitos) vielä syntynyt, kuten joku jo ehti epäillä. Mä olen vaan ollut ihan jäätävässä flunssassa, joka muuttui sitten angiinaksi ja kuume oli monen päivän ajan niin korkea, etten jaksanut tehdä yhtikäs mitään :/ Eilen alkoi jo olla selkeästi parempi olo ja tänään se helvetinmoinen kurkkukipu on jo huomattavasti helpottunut. Ei siitä ole kovinkaan pitkä aika, kun mulla viimeksi oli angiina, mutta olin taas ehtinyt unohtaa kuinka epämiellyttävä tauti tämä oikein on.

Mulla on ollut ajantaju aivan kadoksissa ja eilen oikein hämmästyin, kun Anton sanoi, että on perjantai. Mihin se viikko oikein katosi? Nukuinko mä tosiaan niin kauan ja niin paljon? Ilmeisesti sitten. Toisaalta ihan hyvä, että tämä aika on mennyt näinkin nopeasti, sillä mä olen aika malttamaton odottamaan sitä elokuun puoltaväliä ja laskettua aikaa :D Toki mä toivon, että vauva pysyy sisällä, kunnes viikot ovat täynnä, mutta toivoisin niiden olevan jo. Ihan ensinnäkin sen takia, etten millään malttaisi odottaa, että saan oman pikkuisen jo syliini, mutta myös siksi, ettei tämä raskaus ole ollut mitenkään kovin helppo. Mutta turha mun on valittaa sen enempää, kun toisilla on vielä sata kertaa vaikeampaa ja jotkut eivät välttämättä koskaan edes tule raskaaksi, vaikka haluaisivat. Olen ihan tyytyväinen, mutta olen sitä myös sitten, kun lapsi on syntynyt.

Tänään pitäisi sentään olla aurinkoinen päivä, joten mä ajattelin linnottautua meidän takapihalle ottamaan aurinkoa. Pitää ottaa ilo irti kaikista näistä vähänkin aurinkoisista ja lämpimistä päivistä, kun ei niitä tämän kesän aikana ole vielä toistaiseksi ainakaan kovin paljon ollut. Olettaen siis, etten taas nukahda ja nuku koko loppupäivää :D

Hauskaa viikonloppua kaikille ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti