7.1.2014

Ruokahaluttomuus.

Eilen oli huono päivä, mutta tänään onneksi jo paljon parempi siitäkin huolimatta, että terapeutti tosissaan meni vaihtoon. Kävin siellä tänään toisen kerran ja sama meno jatkui. Hän kohteli mua kuin pikkulasta ja tällä kertaa jopa sanoin asiasta, mutta eipä se juuri auttanut. Ehkä seuraavan kanssa asiat sujuu vähän paremmin :)

Mä en tiedä johtuuko se tästä raskaudesta vai mistä, mutta mulla ei ole ollut moneen päivään minkäänlaista ruokahalua. Kaikki ruoka ällöttää ja ei edes tunnu siltä, että olisi lainkaan nälkä. Söin tossa äsken juuri appelsiinin ja puolessa välissä tuntui, että maha on jo ihan täysi. Sitä se ei kuitenkaan voi olla, sillä mä en ole syönyt tänään juuri mitään muuta. Pakko vaan koittaa syödä vaikka väkisin ja mieluummin tämä kuin se paha olo, joka mua joulun aikoihin piinasi. Toisaalta mulla on monesti aiemminkin ollut tällaisia kausia. Kun on tarpeeksi surullinen, ei tee myöskään mieli syödä :/ Onneksi mulla on kuitenkin täällä kotona eräs herra, joka muistuttaa mua vähän väliä muutenkin siitä, että mun pitäisi syödä :D 

Käykääpä hei vastailemassa tuohon uuteen kyselyyn! Mua kiinnostaa ihan hirveesti tietää minkä ikäiset ihmiset blogiani lukevat :) Kiitos etukäteen vastauksista kaikille!

2 kommenttia:

  1. Vastattu. Vaikka hieman hymyilyttikin tuo ikähaarukointi; muuten aika tarkka jako mutta kaikki yli 30 vuotiaat on samaa isoa massaa... Mutta ehkä se sitten sun nuoresta näkökulmasta on niin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, ei ole. Jako on tehty ihan sillä perusteella, että olen itse 20-vuotias ja jostain syystä ajattelin, että blogini lukijoista suurin osa olisi suurinpiirtein saman ikäisiä kanssani. Ei tuolla jaolla sen syvempää merkitystä ole :)

      Poista