26.1.2014

Jälleen kotona.

Palasin tänään aamupäivällä takaisin kotiin. Yksinäisyys tuntui hyvältä ja todella tarvitsin sitä, sillä perjantaina lähtiessäni musta tuntui, että mun pää räjähtää pian ihan lopullisesti. Pari yötä poissa kotoa ja ihmisten luota teki hyvää ja sain ajatella rauhassa asioita. En mä oikeastaan muuta tehnytkään, koitin vain miettiä miten tästä jatketaan eteenpäin ja mitkä asiat mun elämässä tulevat muuttumaan ja mitkä eivät. Tuntui hyvältä tänään palatessani sulkeutua poikaystäväni syleilyyn. Edellisestä kerrasta olikin jo aikaa.

Kirjoittelin aiemmin tällä viikolla vähän sen suuntaisia asioita, että en aio tuhlata aikaani ihmisiin, jotka eivät sitä ansaitse ja jotka ovat jollain tavalla pettäneet luottamukseni. Niin mä aluksi ajattelinkin tekeväni, mutta asioita mietittyäni päätin kuitenkin vielä yrittää ja antaa anteeksi. Ehkä mä olen jollain tavalla heikko, kun en pystynyt pitämään päätäni tuossa asiassa, mutta toisaalta onko se välttämättä huono asia, jos haluaa antaa jollekin vielä uuden mahdollisuuden? Kaipa sen sitten jossain vaiheessa huomaan, jos tein virheen antaessani anteeksi ja jatkaessani kuten ennen. Tällä hetkellä se tuntuu joka tapauksessa parhaalta mahdolliselta vaihtoehdolta :)

Pahoitteluni siitä, että viime postaukset ovat olleet näinkin epämääräisiä. Olen kertonut asioita, mutta en kuitenkaan lopulta ole kertonut täysin mitä on tapahtunut tai kenen kanssa. En vain ole halunnut sen enempää sotkea ketään "ulkopuolisia" blogiini tässä asiassa. Kaikki on kuitenkin tällä hetkellä sillä mallilla, etten todennäköisesti aio tällaisia postauksia enää tästä aiheesta kirjoitella. Suurin ahdistus on jo poistunut ja tällä hetkellä mä odottelen kovasti ensi viikkoa ja sitä mitä se tuo tullessaan :) 

2 kommenttia:

  1. Kyky antaa anteeksi on arvokas :) eihän kukaan oo täydellinen ja voihan hyvinki olla, että sun luottamuksen pettänyt ihminen ihan tosissaan katuu tekoaan, eikä sitä enää toista. Tietty kannattaa sinänsä olla vähän varovainen ainakin näin aluksi ja rakentaa sitä ystävyyttä ehkä uudelleen, mutta ei mun mielestä siinä ole mitään väärää tai heikkoa jos haluaa pitää ystävät lähellään ja antaa uuden mahdollisuuden. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet ihan oikeassa ja olen samaa mieltä kanssasi. Lisäksi tämä henkilö on kyllä osoittanut katuvansa tekoaan, mikä omalta osaltaan vaikutti totta kai päätökseeni :) Harmittaa vain, etten voi enää täysin luottaa tähän ihmiseen, mutta ehkäpä se luottamuskin sieltä ajan kanssa palaa takaisin! Kiitos kommentista :)

      Poista